sjunde - åttonde februari tvåtusensju

Igår hände det läskigaste jag nog vart med om, min pojkvän va hemma hos mig, vi hade vart ute med hunden & jag började bli snurrig. sen vi var på mitt rum. jag vet inte exakt vad som hände, men han sa att jag lixom försvann då & då. asså jag svimmade! men det läskigaste var att efter jag svimmat några gånger, kände jag inte igen honom. fattade inte vad som hände :/
Därför fick jag inte gå idag, så mikkis var själv på praoen. hoppas det gick bra? <3
Idag är det föresten 5månader jag & älskling vart tillsammans, <3
Ciao!


gästboksinlägg
Postat av: ...

oj vad alla tyker synd om dej

2007-02-09 @ 17:25:40
Postat av: MiX

du som är ...
är du feg att nämna ditt namn elr, haha alla srattar åt dej O.o

Postat av: Glitterk0rn

om du inte ska säja ditt namn såbehöver du väl inte äns skriva någon kommentar.
hahaha MiX har rätt xD

2007-02-10 @ 10:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback