...

vad skulle du göra om en tjej i din klass du inte är kompis med tar kort på dig när du kommer ut ur duschen efter idrotten, du försöker vända på huvet men slår i huvudet i kakelkanten, får en stor bula & börjar blöda. senare får du veta att du kanske har stor hjärnskakning? det hände mig.


gästboksinlägg
Postat av: mandy

hon ska dö mikis visst ? :)
så gör man inte mot dig

Postat av: Ove

VÄRSTA TÖNTEN DEN DÄR BRUDEN!!!
STRYK SKULLE HON HA!!!

2007-01-24 @ 02:33:54
Postat av: Laura

du som gjorde det du vet vem du är och hela skolan också RÖR DU DÖR DU!!!'

2007-01-24 @ 16:47:41
Postat av: Åsa

haha go ove :P hur är de med skallen då gumman?

2007-01-26 @ 12:29:11
URL: http://fillihoe.blogg.se
Postat av: Anonym

men hallå jag hörde att du inte äns hade en hjärnskakning ^^ ljugare

2007-01-26 @ 14:28:04
Postat av: mikayela

av vem då ? jag vet fan bäst om jag har det eller inte eller hur

2007-01-26 @ 17:09:24
URL: http://mikis.blogg.se
Postat av: Anonym

ehhhe neeje det vet vääl en doktor.. elr kan du avgöra det, neej tror knappast det :0 (såå äägd)

2007-01-30 @ 18:33:01
Postat av: mikayela

asså du vågar inte ens skriva ditt namn & om du e så intresserad så var jag faktiskt hos en läkare.

2007-01-30 @ 19:18:07
URL: http://mikis.blogg.se
Postat av: Hanna

Jaha, ajaja jag är ledsen om du tog dte på fel sätt och att du slog i huvet. Men hela siyuationen är missförtådd och förstorad. jag pallar inte.

2007-01-30 @ 19:21:35
Postat av: Saga

Vad som hände:
Du går UT UR dushen, Hanna tar ett kort, du sätter dig på huk, en halv minut ställer du dig upp slår huvudet i kaklet, gråter lite, folk springer fram och tröstar INKLUSIVE HANNA, sen hör vi bara garv från ditt håll. Du får se kortet, garvar, ber mig ta bort det, och jag gör naturligtvis det.
Vad alla har fått det att låta som:
Hanna går in i duschen där du står naken och tar ett kort på dig och då ramlar du in i kakelväggen av chock och får hjärnskakning och gråter men vi bara garvar för vi är ju sådana onda människor och sen gick jag hem och la ut nakenbilden på dig på internet och nu ligger den där i all evighet och nu är du jättesur på Hanna. Fast du bara garvade från början. Förlåt att jag frågar men har du en personlighetsklyvning eller något?
Om du hade sagt till oss där i omklädningsrummet att du blev ledsen då hade du fått tusen ursäkter och shit på en gång. Istället för att överdramatisera hela grejen och dra in dina föräldrar och alla lärare och TMM och allting.
För även om du har fått för dig att vi är elaka människor som vill mobba dig tills du bryter ihop så är det inte så.
Inser du hur mycket extratid alla dessa människor har fått lägga ner på en meninglös, obetydlig bagatell, som vi hade kunnat blivit av med efter fem minuter!
Jag hoppas att du mår bättre i alla fall, och att bulan har gått ner.
Hej hopp! :]

2007-01-30 @ 21:05:06
Postat av: -

du varken har/hade inte ens hjärnskakning och du hade inte varit hoss en läkare, även fast du hade det så skulle dom inte sagt att du hade hjärnskakning, du vill bara att alla ska tycka synd om dej. Och tro mej, man får inte hjärnskakning av att slå i huvet i en vägg eller vad det nu var.

2007-01-31 @ 17:35:00
Postat av: MiX^

Godagen :) Jag heter Nils :) Hej dåå ^^

2007-02-02 @ 17:44:14
URL: http://miickka.blogg.se
Postat av: Lauraa

så många storys , så många missförstånd!! tycker att det är modigt av dom som vågar nämna sitt namn och stå för vad dom säger och vad dom tycker. nu efter åt värkar det som att samma personer har berätat olika story och kanse överdriver lite granna. värkar som att det som igenkligen hände har kommit fram. blir lite besviken på dom som har berätade en sådan där överdriven story... man vill ju alltid sina kompisars bästa.
Lev ut/laura

2007-02-04 @ 02:40:08
Postat av: Anonym

JÄVLA BITCH MIKIS ÄR, jävla fjortis alltså --
tror hon att hon är något lr?
hmm... det verkar ju som det, orka överdriva en story bara för att folk ska tycka synd om en,

2007-07-10 @ 16:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback