aboute me

Klädsel
Vad har du på dig idag: Mörkblåa stuprörsjeans, vitt linne, grå tröja över
Vad använder du just nu för skor: Puma
Favoritfärg på kläder: olika beroende på humör
Senaste person som
Sov i din säng:
Jag :)
Du pratade med: Mamma
Du gick på bio med: Madde
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Laura

Senaste
Låt du hörde:
Anton & Affe - Gråt dina tårar
Film du såg: Saw 3
Mat du åt: kyckling
Kram: Laura
Puss: Glim
Fest: Havanna
Känslan: huvudvärk
Ilska: när jag brände en av mina poocorn påsar (a)
Resa: Kuba
Glädje: när twilling sa en rolig sak
Dröm: kommer inte ihåg
Boken du läste: drömmar ut snö ,
Personen du träffade: Familjen
Personen du pratade i telefon med: twilling
Personen du fick sms av: Mikkis
Gången du åt en 7-eleven korv: (?)
Gången du var utomhus: när jag gick hem från skolan
Gången du sov: 12timmar sen , suck
Gången hela din familj åt middag tillsammans: nyss
Saken du köpte: Cafeteria choklad

Om dig

Namn: Mikaela
Ålder: 14 snart 15
Smeknamn: Mikis, Mikayela, NP
Syskon: Martina & Madelene
Sysselsättning: kompisar, datan, ug, pojkvän, träna
Bra egenskaper: är mig själv .. (?)
Dåliga egenskaper: morgontrött, blir lätt sur, trög
Linje/klass: grundskolan/högstadiet, 8:1 a
Hårfärg: naturligt, brunt
Ögonfärg: blå grön
Skostorlek: 36 37 38

gästboksinlägg
Postat av: Laura

haha när skällde jag ut dig:D?:P

2007-01-26 @ 21:49:23
Postat av: mikayela

om 'konflikten' i skolan ^^ ;)

Postat av: Laura

haha juste:)

2007-01-26 @ 23:20:00
Postat av: Anonym . men du vet nog ;)

JAG STÅR INTE MED :O

2007-01-31 @ 07:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback