... (!)

Okej , alla som inte fattar eller ens behöver lägga sig i , ska nu få en förklaring . Det var inte jag som drog in alla personer i den såkallade konflikten i skolan ! när jag kommer upp till lektionen igen, frågar en lärare vad som hänt . jag sa som det var att jag bara hade slagit i huvet & han frågar ju då varför eller vad jag gjorde . jag sa att en hade tagit kort & jag vände huvet . han tog det antagligen på fel sätt & pratade med flera lärare & tillslut var rektorn inblandad . någon hade även ringt mina föräldrar som då antagligen fick fel uppfattning också . detdär med TMM har jag ingen aning om hur dom kom med i bilden men det var iallafall inte jag ! & den fina uppfattningen om att personen hade gått in i duschen & allt det , vafan skulle jag säga något sånt ? Ni som inte ens behöver lägga er i dethär tycker jag ska sluta skriva till mig . Personen som inte ens vågar skriva sitt namn i kommentarerna , skriv ditt namn eller sluta skriv förfan ! juste , detdär med hjärnskakningen - jag hade hjärnskakning jo . men det har du ingenting med att göra .
för att alla ska fatta skriver jag det också , att jag skyller inte på någon för att jag slog i huvet ! förlåt till den personen som tog illa med det inlägget tidigare , menade inget illa .
det med som hände har jag släppt nu, allt klart nu, eller fler klagomål ?
när vi ändå är inne på ämnet , jag vet precis vad som sagts om mig & vilka det var , när jag var hemma dagen efter. & det kommer jag inte släppa i första taget :)

gästboksinlägg
Postat av: Saga

Det var väl fint att du har släppt det och sånt, men vad var du meningen med det där lillla inlägget från första början? :P

2007-02-01 @ 07:38:58
Postat av: Anonym

asså gu jag fattar värkligen hatar de gänget som gjorde de

2007-02-01 @ 17:12:39
Postat av: MIX

hej på mikis , från mikkis

Postat av: MIX

Vad är det som händer , det e något stort på gång , se solen den strålar med dett skatt. Vem är det som kommer , vem trallar på en sång , se fåglarna sjunger lika glatt. bara man räknar till 200 fräcknar , se vem kommer då ?
HEJ HÄR E PIPPI , PIPPI DET E JAG. JAG BJUDER ALLA PÅ KALAS. SE HÄR HAR VI PIPPI , PIPPI HEJ HURRA ! EN SÅN UNDERBAR DAG ! HEJ HÄR E PIPPI FLÄTORNA PÅ SNE , JAG HAR ETT STRÅLANDE FÖRSLAG, HEJ HÖR PÅ PIPPI HON SÄJJER HEJ HÖRRE NI , EN SÅN UNDERBAR DAG .

MOWHAHHAHAA :D

2007-02-02 @ 12:34:38
URL: http://miickka.blogg.se
Postat av: voven

Heja Mikis...
Är på ditt lag...

2007-02-04 @ 23:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback