första dan på praon

OMG OMG ! asså .. haha .. dagen började verkligen bra , vi åker tåg till älvsjö som vi skulle. sen kom problemet, det fanns två bussar med samma nummer men olika namn. vilken skulle vi ta (?) hm.. vi gick på Mikkis ''magkänsla & sinne'' - alltså helt fel ! (x Vi tar självklart den bussen som går åt fel håll -.- På vägen märker vi ingenting, men när vi står i Fruängen & har ingen aning om vart vi ska, kan man säga att det blev lite problem. Vi skulle vara på resturangen klockan 8, vi stod fem i 8 i Fruängen, helt fel sida av stan. vår handledares min när vi kom 45min försent var däremot fövånande, han verka typ asglad att vi kom sent. Resten av dagen var också lite rolig, Mikkis idé om att köpa dom ett svenskt lexikon kanske skulle komma till nytta efter allt. Vi, eller jag ialla fall fattade ingenting av vad dom sa.
Men nu ska jag springa till teven & kolla på viva la bam, så får väl skriva allt det roliga nån annan gång , Ciao ! :)

gästboksinlägg
Postat av: sandra the cooliiish

hahaha cpkolonin :P

2007-01-30 @ 16:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback