text

anton & affe - gråt dina tårar, anton & affe - lost whitout you, anton & affe - aldrig, anton & affe - du var mitt allt.
lägg ihop bitar av dom låtarna får ni texten för mina känslor .


gästboksinlägg
Postat av: Anonym . men du vet nog ;)

Johan står det i låtarna ;)

2007-01-31 @ 06:58:40
Postat av: MIX

JAG VAR DEN HEMLIGA PERSONEN :D

Postat av: MIX

Så svårt att kontrollera sina känslor, kärlek komplicerade sig , men tror du han försöker att dölja det. för eran kärlek blev en omöjlig väg. åh tror du han kommer aldrig glömma dej , han försöker men du finns alltid där. För hoppet är det sista som lämnar han , för eran kärlek blev en omöjlig väg. men du kommer aldrig glömma han i drömmarna , han försöker men du finns alltid där, för hoppet är det sista som lämnar han, så han kommer aldrig glömma dej.
Vinden tog tag i mitt hår och regnet piska , jag visste redan tidigt att kärleken var svår.himmlen var grån Livet var hårt just nu och jag krälade på botten när någon smögs sig på.Hägringarna stundades och tätt mellan sekunderna lärde jag mej behärska livets gång mendans jag blundade,men där på botten var jag dåt fylt att lita på , medans någon fyllde mej med hela skönheten från topp till tå.

[ Aldrig - Anton & Affe ]

2007-02-02 @ 13:12:46
URL: http://miickka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback