saltkråkan

nusitter jag helt ensam i ett för stort & mörkt hus . mina päronhar åkt iväg några dar , syrrran är på fotbollscup . älskling som kom för att rädda mig gick nyss & jag är nu helt själv .. som tur ska jag va hos honom i några dagar från & med imorron.
min dag har föresten varit ganska rolig . jag gick upp tyå 5 för att sen åka halv 8 , jag skulle möta min moster & två kusiner vid grand hotel . vi skulle till saltkråkan ! haha :D asså jag älskade fan den när jag va liten . resan dit tog 3timmar med båt och sen kunde man bara stanna där i tre timmar innan båten gick hem igen . den gick bara en gång dit & hem . men jaja , va ialf lite småkul att vara där :)
som jag alltid skyller på är att jag inte kan ta in mina bilder på datan . men ska försöka skriva lite mer :)


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback