är såå trött !

denhär dan har fan varit hektisk . jag vaknar mot min vilja vid 7 & kom på att jag börjar halv 10 , så jag somna om & vaknar igen vid 9 . jag sminkar mig, går ut med hunden & går till skolan , det börjar ovanligt bra, fick en biobiljett av kamratstödjarna för dethär året . vettefan om jag orkar fortsätta nästa år faktiskt så får ta mig en tänkare ^, sen gjorde vi ingenting tills klockan 12 när vi skulle äta tårta & power puff pinglorna , vi fick medaljer för vi vann jue stadsorienteringen ! woho . sen gick alla hem . skoldagen bestog alltså av att : komma till skolan halv 10 , göra ingenting tills klockan 12 när vi äter tårta & sen går man . de va ju chill men kunde ju fått sovmorgon till 12 (?) när jag kommer hem ska jag åka direkt till centrum för att köpa något till avslutningen . det fick bli en tröjja/klänning från MQ , leggins & ett långt guldhalsband från H&M . hade egentligen inte tänkt spendera något till en avslutning, men så blev det ialf . när jag kommer hem igen , ska jag åka igen -.- denhär gången är det calle som jag ska träffa i stan . vi umgicks lite sen åkte jag hem, & här tänker jag stanna ! orkar fakriskt inte röra mig mer idag (a)
´jaaaa, imorgon är det avslutning & sen SOMMARLOV ! asså fett grömt ! känner på mig att denhär sommaren kommer bli så jävla lyckad


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback