finns det någon mer slarvigare ?

jag får damp ! jag hittar inte min sladd till mobilen för att föra in bilder & sånt tilll datan ! medans jag va på landet & lata mig städade min kära mamma mitt rum , ordentligt ! så nu hittar jag ingenting längre . så det blir inga bilder från landet , & det jag velat lägga upp . men det kommer så fort jag hittat den jävla sladden .
föresten var jag idag på modelhouse . allt började med att jag fick ett samtal innan midsommar . dom sa att någon hade skrivit upp mitt namn & nummer . jag vet inte ens vem det var , om du det är du eller vet vem det är så säg gärna till :) ända tills när jag kom dit trodde jag det va någon av mina bussugna kompisar som ringde , men det va fan verkligt , haha XD va faktiskt rätt så kul . blev inte direkt sminkad som jag hade velat , men va lite anurlunda & det kan vara kul . själva plåtningen gick sodär , koncenterade mig mer på hur kroppen såg ut än fejjan , så på gansla många bilder som kunde blivit bra om ansiktsuttrycket skulle vara bra, blev det helt fakkat . sen efter valde vi ut bilder jag ville ha . & vad händer när jg kommer hem ? jag tappar bort cdn med biderna ! jag vet inte vart dom är . men hade laddat in två på glims data så det får jag näjja mig med sålänge :) nu är jag för trött , fortsättning följer

gästboksinlägg
Postat av: Lauraa

fick du betalt?
<33

Postat av: muuckis

för vadå ?

2007-06-30 @ 15:01:26
URL: http://mikis.blogg.se
Postat av: Glitterk0rn

jag ska också dit, på fredag, tack vare dej ;D

2007-07-03 @ 14:19:16
Postat av: Glitterk0rn

jag ska också dit, på fredag. tack vare dej ;D haha

2007-07-03 @ 14:20:41
Postat av: muuckis

japp ^^

2007-07-04 @ 00:06:47
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback