funny day .. not

idag blev jag nog ännu mer cepe , jag städa fan rummet frivilligt . asså de va ingen såndär ordinary städning, de va typ storstädning eller vad det heter . jag typ torka av hyllor & sånt skit . något helt nytt för mig om jag ska vara ärlig . eller kanske gjort det för hundra år sen men inget nu på länge, fatta hur äcklig jag är (a) nej u driver jag faktiskt, det är jag lite duktig tycker jag själv att göra lite då & då ^ ej fanva tråkig jag är , så blir man efter en hel dag med städning . till min räddning fick vi strömmavbrott & vi drog till donken & käka glass . jag smakade den nya 'glassmix' , inte så jättegod som den ser ut, men funkar . nyss såg jag på femman , she's all that . en typisk såndär amerikansk film . snobbarna mobbar töntarna , en snobb antar ett vad om att få tönten populär , tönten flr reda på vadet genom en annan snobb, tönt blir ledsen, allt slutar med att snobben åker hem til tönten & förklarar att han verkligen tycker om henne nu efter & alla blir lyckliga ... >.<
nu vill jag gå & lägga mig , men jag orkade inte fortsätta städa efgter strömavbrottet, så det ligger saker över hela sängen (a) vart ska jag nu sova ...

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback