knäppt blir cepe

jag visste att dagen skulle bli knäpp , men inte såhär cepe asså . jag skulle som sagt till tandläkarn sp kunde inte följa med till skansen med klassen . att komma dit skulle bli komplicerande som fan . när pendeln kommer in till huddinge 14.03 står den där i ca 12min för det är strömfel . när vi väl kommer iväg stannar vi i ytterligare 15min mellan stuvsta & älvsjö för dte är någon med någon elledning vid årstaberg . just min tur asså ! när strömmen var av i tåget stängdes också ACn av & det var ju ca 29grader . jag känner att jag skulle svimma när vi stog där & älskling sa att jag måste köpa något att dricka så fort som möjligt . när vi stannar i älvsjö går jag& köper en vatten , jag kommer till perrången igen & sen hjälper en kille mih upp . hade jag svimmat (!?) han frågade om jag behövde hjälp men pappa ringde just precis då & sa att han skulle hämta mig . han skjusde mig &mamma in till kungsgatan . jag spände tandstllningen & fixade felet & sen hämtade pappa oss igen . när jag kom hem sov jag i ca 3,5timmar , vilket var väldigt skönt . jag mår fortfarande lite knäppt, så förlåt om jag skrivit lite konstigt (a)


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback