många äventyr tillsammans^

min mobil, min ögonsten, har varit med om mycket kan man säga. jag har tappat den i vattnet, avreagerat mig med den genom att kasta i väggen, råkat tappa på asfalt. & här är resultatet: kameraglaset är sprucket., men bilder förstörs inte av det. stora glasskärmen är trasigt. lite hack här & där.
på bilden till högerser man att dte är trasigt på kanten vid laddninguttaget. ni kan aldrig gissa vad som hänt där asså... en tjej på bion satte sig på den (!) det är också orsaken till sprickan i stora glasskärmen. skadan märkte jag inte förs jag hade kommit hem såjag vet ju inte vem det var alls.
det värsta ialf, hände igår. jag skulle möte glim i centrum för att ta bussen hem till mig. jag har mobilen i fickan på tröjjan. när jag komme hem skulle jag skicka ett sms & den var inte där. vi letade jöttelänge & tänkte att vi hittar väl när larmet går, eftersom det låter som fan. halv 7, ringer en kärring till glim & fråar om hans kompis har tappat en rosa mobil på bussen. jag blir jättechockad men så jävla glad att det var någon som ville ge tillbaka den som hittade den. då hade hon hittat hans nummer i min telefonbok & ringt eftersom mitt larm ringer då (a)
så idag åkte jag & glim förljde med, vi hämtade mobilen i stuvsta där hon bodde. hn fick hundra kroner, jag vet inte varför, men jag var så glad att få tillbaka min älskade mobil. nu säger alla att jag borde köpa en ny, men det tänker jag inte .

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback