need your help, people !

jag hatar att vara förkyld ! jag kan inte gå ut eller göra någonting & får sitta här hemma & ruttna -_- något tips hur man kan bli frisk snabbare eller vad man kan göra när man är förkyld & inte får gå ut ? tacksam för alla komentarer (a)

gästboksinlägg
Postat av: Mix

Man ska äta mycket glass, det håller halsen kall :)
Ligga och sova och vara vid datan hela tiden, bääästa medicinen !!

2007-06-17 @ 13:42:36
Postat av: muuckis

fett bra , jag älskar att sova, vara vid datan & glass :D weeey

Postat av: Anonym

vad tråkigt att vara sjuk på sommarlovet. jag brukar hålla halsen varm istället med te eller något varmt. en sak som är bra för förkylning är stark mat, det dödar bakterier

2007-06-17 @ 21:59:38
Postat av: Anonym

vad tråkigt att vara sjuk på sommarlovet. jag brukar hålla halsen varm istället med te eller något varmt. en sak som är bra för förkylning är stark mat, det dödar bakterier

2007-06-17 @ 22:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback