sommar med älskling

idag åkte älskling på fotbollscup i västerås och är borta i 5 dagar, så jag var hos han innan han åkte , vi badade & han packade lite . hoppas jag hinner träffa honom när han kommer hem, för han ska jobba på nån fotbollsskola eller nått sånt & kommer inte vara hemma på dagarna & tre dagar efter åker jag till landet . sen om typ tre veckor åker jag till gotland , sen till öland med äöskling, sen till gotland igen med älskling , kommer bli supermysigt :) vi ska till pippiland , haha , eller asså vattenland de va jättelänge sen jagvar där & han var där för  nån vecka sen med sin klass , dom hade askul så jag vill också dit (a)

gästboksinlägg
Postat av: Anonym

låter som en supermysig sommaär (:

2007-06-15 @ 12:48:23
Postat av: -.,---...--..---...------..----..---..----...

den enda i världen eller?

2007-06-15 @ 13:02:11
Postat av: muuckis

nej, har jag på något vis sagt det eller ?

Postat av: --.--...--.-.-.-.-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.

suck-.-

2007-06-15 @ 22:51:26
Postat av: muuckis

anonym: assså om du ska klaga kan du ialf skriva ditt namn .

2007-06-16 @ 11:25:41
URL: http://mikis.blogg.se
Postat av: Elin

snälla,om hon har hittat en grabb hon tycker om så är det väl bra?du verkar bara avundsjuk att du inte har hittat en själv :)

2007-06-17 @ 18:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback