that's my day

idag skulle vi till skansen med klassen, förstår inte varför igentligen vi är väl inga småbarn?, men ida måste jag till tandläkarn ör min tandställning har lossnat bak , kanske bttre det än att åka till skansen om jag ska vara ärlig . inatt har ag inte sovit nånting typ, börjar bli sådär nojjig nu att stäng av datorn när jag nte använer den, ta ut mobilladare, släcka lampor osv . efter det igår har jagblivit knäpp helt enkelt, ^ jag somna mot min vilja inatt vid 4 & blev väckt av pappa för skulle ut med hunden vid 8. jag sov alltså 4timmar & är antagligen inte så rolig att vara med iallafall, så tack tandställning ! när jag kom ut ser jag då direkt dom svarta rucklen som igår när jag senast såg dom, var det hus. jag är sodär morontrött & märker inte att en av brandmännen som ska fixa med slangar, går baklänges imot mig & jag går ju & typ halvsover så märker inte att han går rakt in i mej >.< just my luck !
have a great day people !

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback