freda

idag har det varit stressigt & ganska jobbigt. det var vårt sista matteprov, som då är mitt avgörande för mitt VG som jag verkligen hoppas jag får ha kvar (a) det kändes ganska bra, men jag skulle kolla igenom det som alla tjatar på mig att göra för jag har alltid slarvfel, men aja , gjort är gjort. kan bara hoppas det gick bra .
idag va också sista inlämningsdan för alla inlämningar i NO vi har haft under terminen.
efter skolan åkte jag & amanda för att köpa emelies pressent, det blev en grå canada med rött löv. tjejmiddagen va väldigt rolig, vi åt en jättegod lasange . sen lekte vi en lek jag inte lek på läänge, vilken va jättekul. dendär leken när man ska ta en tugga av ett äpple i vatten & sen hitta en sockerbit i mjöl. fyy vad man blek kletig & sminket rann , men det va fan värt det, det va faktiskt väldigt kul att få va barn ibland :) sen fikade vi med brownies, glass & halllon, MUMS ! jag var verkligen jättesugen på brownie . efter det gick vi ner till parken & körde fotboll & brännboll .
tack för en jätterolig kväll tjejer <3
jag måste bara säga att emelies nya vattensäng är uursköön , jag vill också ha en sån (a)

gästboksinlägg
Postat av: sandraaew!

vattensäng<3 vill ha vill ha vill ha!!! x)

2007-05-26 @ 19:36:05
Postat av: Emelie

Hahaha tack det va jue ni som gjorde det roligt ;) <3333 älskar er <3

2007-05-27 @ 17:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback