happy day

idag har det varit optimist dag. har varit glad hela dan och faktiskt varit trevlig för första gången ever mot folk runt omkring mej XD haha nej men jag har faktiskt varit så ovanligt trevlig att jag hälsar trevligt på grannar jag möter. nu känner jag mig faktiskt taskig på en gång bara för det ,
jag brukar verkligen hata torsdagar! men inte idag faktiskt, ganska konstigt för vi hade prov och det var tomt i magen. men det har bara vart så bra, hihi . idag hade vi somsagt engelska prov, grammatikdelen. imorgon är det läsförståelsedelen hoppas den blir lika lätt som grammatiken, det gick oväntat bra. idag fick vi tillbaka musik testet, om noter, pauser & sånt. jag fick VG , ganska nöjd


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback