internationella tönt dagen

idag på engelskan kom vi på namn åt våra initialer
-Linda, L.M = Love Max
-Emelie, E.A = Ekorre Anal
-Mikaela, M.N = Mens Nörd
-Jag,Mikaela,M.N.P = Microsoft Network Penis
(nej det var inte jag som på mitt om ni undrar^) emelie,mikkis & min var bara på skojj men lindas är verklighe - love max . & han verkar besvara hennes rop på kärlek. MF- Magnusson Fucker. thats the shiiit we do in balle


gästboksinlägg
Postat av: linda

ööööö min va på riktigt de kan ni ju glömma JAG HATAR MAAAAX han kan ta sej....faaan va jag hatar han säg inte att jag gillar han för de gör jga inte:p fffffyyyy

2007-05-11 @ 07:17:17
Postat av: Saga

HAHAHA! förlåt, men det var så jävla kul... max, magnusson fucker... X']

Postat av: sasmix.blogg.se

HAHA !
I den lilla hemlighet linda har är det så att hon har en bild på max i itt rum om hon pullar till varje kväll .

2007-05-15 @ 07:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback