stan

igår va skolan verkligen sååå tråkig . men sen blev det en stor förbättring , jag & amanda åkte till stan för amanda skulle köpa sbn biljetter & köpa en tröjja till sbn. vi träffade challie,märta & femi vid odenplan. på tunnelbanan dit tog amanda värsta cepe bilderna på mej- tänker inte lägga upp. sen åkte vi till san igen & vi gick in på nys h&m efter att märta köpt ett chanel puder. amanda & femi köpte deras 'drömtröjja'  jättefin faktiskt . jag själv vet fortfarande inte vad jag ska ha på mej . tror jag ska ha sbn hotpants & nått linne men får s6e. igår blev jag även beroende av donkens choklad milkshake (a) när amanda & jag skulle hem var vi verkligen jättepissnödiga så vi var berädda att missa tåget & ta nästa som gick typ 57 . när vi va klara , tagit kort & sånt så va klockan 40 & vi sprang för att hinna med tåget .. i precis sista sekunden hann vi med den . dagen var verkligen jätterolig :)

gästboksinlägg
Postat av: mandy

ena cp bilden finns i min blogg om ni vill se !:D

2007-05-10 @ 16:39:55
Postat av: alaj

vad är sbn? är dt från 15 åeR?

2007-05-11 @ 19:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback