valborg

min valborg var inte som jag trodde, men ändå lyckad. Först var jag och mikkis i stan och jag köpte en tröjja på MQ, 349kr. sen åkte vi hem till laura för att träffa alla brudar och käka jättegod mat. Vi flummade vidare ner till trehörningen för att möta sara, hanna & niels vid elden. sen bar det iväg till centrum. där stannade några i centrum, några åkte till en fest i balle & jag, amanda,laura,sara, hanna & malin åkte till tullinge för amanda skulle träffa några kompisar. där var vi inte såp länge och när vi sen kom till huddinge igen mötte vi några från 'gänget' och det bar iväg till balle. på bussen mötte vi några som gick i vår skola förut & dom skulle tydligen till samma fest. haha, hela bussen satt & sjöng ^^
när vi komtill festen blev allt rörigt & orkar inte skriva allt:
- s & m tog med mig upp på bron för att visa pattarna^, som tur hann jag stoppa dom innan
- h & d kom & var lika packade
- m strulade med d
- nån hällde ut min dricka -.-
osv.. om någon kommer på något mer roligt jag ska skriva , skriv <3

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback