1 november

imorse vaknade jag av att det varmt som en bastu i mitt rum. då hade smarta jag höjjt värmen igår när jag frös. så jag öppnade fönstret & la mig igen men fick inte sova länge eftersom jag skulle till tandläkarn för sista gången hos honom. han kollade att allt va bra & sen slipade han tänderna rakare, usch vad jag hatar det ! det ilar så man nästan får tårar i ögonen .. nu måste jag gå till min vanliga tandläkare igen, henne tycker jag verkligen inte om även fast jag inte tyckte om han som jag hade med tandställningen. så inget jag ser fram emot precis. när jag va klar hos tandläkarn gick mamma & jag runt i affärer. jag köpte ett par stövlar från din sko, 480kr. hittade ingen bild på hemsidan så kan inte lägga ut hur dom ser ut. efter några timmar vart mamma hungrig så vi åt på macdonalds haha. jag skulle på bio med calle men min mobil funkar inte. eller jo den funkar men jag hör inte vad den jag pratar med säger men den hör mig. så jävla irriterande. jag är beroende av min mobil !

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback