advent i november ?

ååh vad trött jag blir när allt går segt. hela dagen har blogg.se och mitt internet på bärbara segat. så jag har inte haft tålamod att skriva. nu har jag bytt data och tack att det går snabbare. snart börjar spanien - sverige, eller hör att det är igång med det är ju försnack. så det ska jag nog kolla på sen. idag av nån anledning blev det inte bålsta så jag passade på att göra lite på mitt ANT arbete som ska vara klart om ca två veckor. känner mig lite duktig faktiskt som gör nånting utan att behöva stressa dagen innan. idag har mamma börjat få en julkick, hon tar fram julstakar och gardiner och allt möjligt, hallå det är väl långt kvar till första advent? en av grannarna har tagit fram allting, herregu vart är världen påväg haha .

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback