barndomsidoler

The Spice Girls Take the Stage for the First Time in 10 Years | Spice Girls

nu har spice girls haft sitt första framträdande på typ 10år. herregu va länge! jag tänker på när jag va liten och avgudade dom, jag ville vara precis som Emma Bunton. jag spelade in allt från teven när dom var med, hade alla cd, videos, plancher, kläder osv. frågan är vad jag inte hade. så lixom om det är 10år sen dom va på scen senast, då va jag ju 5år. shit, så liten men ändå så beroende av något och va tvungen att ha allt som hade med dom att göra. en riktig liten diva haha . vilka var era barndomsidoler?

gästboksinlägg
Postat av: Titti

Är ju lite äldre än dig. (men bara lite) När jag var 10 var NewKidsOnTheBlock mina stora idoler och kärlekar! Skitkul nu när man hör ngn gammal låt med dom!

Postat av: sandra.

spice girls ägde;) nu vettetusan..

2007-11-16 @ 16:10:16
URL: http://sandrahemberg.blogg.se
Postat av: Sass

spice girls och aqua :D

2007-11-17 @ 12:03:25
URL: http://sasmix.blogg.se
Postat av: Elin

Spice girl, Aqua och Emilia XD

2007-11-24 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback