det här är inte riktiga spice girls

nej nu måste jag skriva om spice girls igen. faktiskt besviken på dom nya låtarna. vart tog dom fem spralliga tjejjerna i udda färgkombinationer och roliga låtar vägen? dom nya låtarna funkar men man somnar ju till dom! stilen är ju så grymt mycket bättre, älskar kläderna i videon men det är inte dom enligt mig. jag kommer allitd se spicegirls som dom var förut, tycker inte dethär är en riktig reunion, det är ju inte ens riktiga spice girls. dom riktiga spice girls för mig är Sporty, Ginger, Baby, Sacry och Posh, men hon lär få behålla sitt namn. nu har jag sagt mitt, döm själva vad ni tycker.
men kan faktiskt erkänna att deras
reklamvideo är lite bra, haha




då och nu. ska det vara lite färgbomber och spralligt, eller lättklätt och mer lugnt. vad tycker ni?


gästboksinlägg
Postat av: L.

nej jag håller med dig helt visst tycker jag att videon är bra i sig men det är ju inte direkt Spice Girls stil.... btw bra blogg :)

2007-11-18 @ 02:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback