!%#@&*?

detta inlägg är tillägnat åt min kära skola och speciellt då tyskan.. som jag säkert nämnt förut är våran tyskalärare lite av en egen art, helt jävla störd. fick nyss veta att jag och några till i min tyskagrupp blivit anmälda att mobba våran lärare (?) haha great ! nu kommer jag säkert få gå på massa möten med rektorn och TMM och allting, något jag verkligen ser fram emot. eftersom nu kommer jag verkligen bli lack om dom inte fattar vad jag menar. det dom inte fattar är att den läraren lär oss ingenting, det ända vi gör på våra lektioner är att göra typ 6 stenciler och kanske översätta nån text. det lär jag mig ingenting på. och det har vi i hela (nästan hela , förutom smörisarna som inte vågar säga emot) säga till henne, vi har fan tillochmed försökt ge henne förslag om hur vi kan lära oss bättre. då blir hon 'sårad' och känner sig antagligen i underläge för då tar hon in alla på enskilt möte och säger alltid samma sak; jag tycker inte om att ni klagar. det är sån dålig stämning . och blablabla. vi har gått ner till rektorn och sagt dethär också men ingen fattar ju. och nu när vi blir anmälda för den saken kommer jag säkert skrika åt henne och alla som kommer prata med oss. usch! en liten extrasak att tilllägga är att, en i vår tyskagrupp har hört henne och en annan elev, att hon ger den personen extrauppgifter för att få MVG, när vi andra aldrig får högre än G på alla prov, även fast det är något litet fel. shit vad jag blir sur ....


gästboksinlägg
Postat av: Laura

OMG:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback