extremt trött , men inte sova .. inte sova .. inte sova .. sova !

sitter och väntar på min lillasyster som kommer hem om typ 10minuter. mami har somnat så tänker inte väcka henne bara för att den lilla skitungen ska komma hem senare. är såå trött men kan inte somna förrän hon är hemma. har tröttnat på cola och allt det så försöker hålla mig vaken genom att kolla på teve. det är någon film som heter me myself I på 4an. känner igen den så mycket, har sett den förut det vet jag men kan inte minnas när och vart bara.. ikväll har jag haft lite kul med callmar, och hans kompis då haha. vet inte ens hur allt började. typ med bc så började jag skriva med honom och allt blev knas men väldigt roligt haha, jag är bäst på att driva ajjt (a) ... shit , nu vill jag sova! kan hon inte komma hem snart, känner hur mina ögonlock bara vill stängas.

inatt vill jag inte ha några mardrömmar tack! hihi , jag kommer säkert få det om mina lärare. usch det var så äckligt. vid maten sitter vi ett bord ifrån några lärare. så hör man en säga "ja jag går alltid naken hemma", så började alla lärare runt bordet asgarva. sen hör man "jag kan inte gå runt naken hemma för mina 15åriga döttrar vill inte se mig naken men när jag är själv hemma gör jag det", så garvar alla igen. asså uusch, sånt vill man inte höra om sina lärare det är såå äckligt. nej, nu kom hon hem, thank god! så jag ska sova, natti natti
image389

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback