fredag hela veckan

äntligen fredag! hade en sisodär dag i skolan, blandade känslor helt enkelt. ena sekunden var jag hur glad som helst när bara en låt kunde göra mig så ledsen. ganka sjukt, men min verklighet tyvär. aja ska inte tråka ut er med massa känslosnack.. fredagar brukar vara ganska chill, tre lektioner sen lunch och en lektion sen slutar vi. plus att två av lektionerna innan lunch är gör man typ ingenting, det är mentorstid och elevens val. sen hade vi no där vi jobbade om miljön och tobak. idag fick vi tillbaka våra idrottsprov i HLR och LABC, fick MVG. riktigt nöjd och hoppas jag höjjer mitt VG nu.
när jag sen va ute med hunden möter jag en liten tjej
tjejen: är du och glim inte tillsammans längre?
jag: nej ..
tjejen: men är inte ni kära längre?
jag står helt tyst
tjejen: vem var det som gjorde slut?
jag: han ..
tjejen: varfördå?
jag: jag vet faktiskt inte, fråga han ..
tjejen: okej! då ska jag göra det. nu ska jag gå ut med min hund hejdå

väldigt gulligt kan det verka, men shit vad barn har många frågor, själv tycker jag det bara är jobbigt eftersom dom fattar inte när man inte orkar svara på fler, haha...

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback