gårdagen

dålig uppdatering i know , fy skäms. har inte haft så jättemycket tid att spendera vid datorn igår & så. men då kör vi idag istället. har inte så mycket att berätta om gårdagen, jag typ städade mitt rum för en gångs skull, pluggade lite , var en sväng förbi min faster för att lämna något & framför allt spenderade jag timmar åt att komma på vad jag skule ha på mig på fotograferingen idag. vi hade som sagt skräcktema men jag kom inte på något. förrens gruppkonversationen med några från klassen där dom tyckte jag skulle ha min urheta tjuvoutfit haha. det kom fram att callmar skulle också ha det & vi kom på några ideer som kan avslöjas senare haha. så det blev tjuv, fast bytte ut ballerinakjolen mot en svart sk emokjol lånad från syrrans gammla stil. sen när jag skulle somna gick det inte, så jag låg & smsade massa tills typ kl 2 då jag kom på att kanske va dags att tvinga mig själv att somna. min härliga dag, noot.

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback