good to be back

fick lust att börja skriva lite igen. tycker det är jättekul att jag har haft rätt så många besökare varje dag även fast min bloggpaus, runt 50-60 per dag. kanske andra inte tycker är mycket, men jag blir glad :) så idag är det måndag igen, alltid lika jobbigt att inte få ligga kvar i sängen menmen. vi började med luciaövning, haha vi är verkligen sämst om jag får säga det. det kanske är att överdriva men sen när vi övade med 4orna hörde man vart den rena sången kom ifrån, guess who? jo 4orna såklart. idag hade vi också hemkunskapsprov i tvätt och städ, gick rent av åt helvete. inge bra alls, hade helt glömt bort att vi hade det idag så blev snabbplugg precis innan. har sån stressig vecka, med matteprov, ANT inlämning, på måndag ska betongarbetet in. har glömt nånting nu men det är ju som vanligt, black out på mig!
dagen har annars varit rätt så händelselös, om man bortser från max så dåliga humor som alla garvar åt. "fucking hallelullia moment" HAHA. en sak är säker, han får en alltid att le XD , ta inte åt dig nu max
nu måste jag fortsätta plugga


gästboksinlägg
Postat av: Anonym

Kul att du är tillbaka! Läser din blogg varje dag :)

2007-11-26 @ 16:36:01
Postat av: Anonym

HAHAHAHA , fucking hallelullia moment HAHAHAHAH

2007-11-26 @ 19:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback