gymnasieval snart

imorgon ska hela klassen på gymnasiemässan i älvsjö. det kommer nog bli kul tror jag och jag kommer ta in så mycket information som möjligt om dom skolorna som är intressanta. för jag har inte bestämt mig än för vilka skolor jag ska söka eller ens bestämt helt vilken linje. jag tror jag kommer köra på samhälle juridik, jag har alltid velat bli advokat eller liknande så det är ett alternativ. men det finns så mycket som lockar, haha. nackdelen med den linjen är att det är ingen vanlig linje som så många skolor i sthlm har tyvär. så valen på skola är ännu ett stort val, där är östra real en favorit men får se. det kommer inte bli lätt och längtar inte tills vi ska ha vårt första val, men tills dess har jag nog kommit underfund med vad jag vill köra på :)

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback