halloween fest !

image335igår skrev jag inte när jag kom hem, fy fy. men det blev ialf ändrade planer. jag tyckte halloweenfest med brudarna lockade mer än fest i tumba faktiskt. fick veta om själva utklädningsdelen typ en halvtimme innan vi skulle gå, så jag slängde ihop något som blev helt knas, något jag kallar "balettdansös på fängelset". haha . jag hade svart/vita strumpbyxor, svarta hotpants över, rosa ballerinakjol, svart linne med nummerskylt & svart / randig halsduk lånad av mix. sminket hann jag inte här hemma, emelie skulle också sminka sig där så det gjorde jag också; lite konstigt sotade ögon kanke, men vafan jag va ju på rymmen! (a) när vi kom fixade vi allting hel klart, alltså dekorerade klart, dukade, tände typ tusen ljus, fixade & trixade lite helt enkelt. till en början va det mikkis, emelie, sandra & jag. vi åt glodlår (kycklingklubbor) & ögon (sånnadär små söta potatisar^), till det va det spya (currysås / beaneisesås). jättegott! sen hade vi lite girltalk innan laura kom. sas både det ena & det andra. tycker det är skönt att kunna snacka med mina kompisar, för dom stöttar alltid en vad det än är & man kan säga vad som helst <3 . aja , när laura kom åt hon också. sen lekte vi! det va emelie & mix som fixade. vi skulle ha ögonbinda & leta i 5 olika bunkar med olika saker i, efter en lösnagel. samdra, laura, jag & emelie fick upp en var & mix vann med 2, tror jag. det va faktiskt svårare än vad man trodde men askul! sen städade vi undan lite. & sen bar det ut & busa. vi ska inte gå in på vart & vems hus vi gick till & vilka vi gjorde saker på men det blev en del asgarv hahaha . när vi sen kom in efter allt busande va nog alla isbitar, vi gick som vi va utlädda utan jackor eller något. så vi satte oss i sofforna & berättade spökhistorier, några av dom va faktiskt läskiga, även fast man inte brukar bli rädd. när alla åkte va jag kvar en stund & sen gick jag också. när jag kom hem tänkte jag blogga men klockan va runt 1 & jag hade moppeteori idag kl 10, så läste igenom alla häften & sen somna.


gästboksinlägg
Postat av: M

haha min kjol , den rosa :D

Postat av: Fredrik

Haha nice fest och bra bilder;)

2007-11-04 @ 01:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback