helvetets vecka !

Har nu hela kvällen hällt i mig te och knarkat halstabletter, i början av kvällen fick jag så ont i halsen. Hoppas att det går över tills imorgon för har ingen lust att gå runt och ha ont i halsen och hosta i skolan. iallafall , nu har jag precis skrivit klart min resultatsdel på mitt ANT arbete , blev ca 4-5 sidor, men kommer säkert bli mer när jag är mindre trött imorgon. ja , för jag har en förmåga att vända på mitt dygn på helgerna, att vara uppe på nätterna och sova halva dagarna visar resultat nu på måndagarna höhö. och den här veckan är det det sista jag behöver, så mycket som har en tung vikt på betygen och mycket att göra. menmen, nästa vecka kommer det bli chill så skönt! nu ska jag kolla klart på prisonbreak och sen sova bort mitt halsonda. godnatt


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback