i hate this

finns det något värre än att först vara sjuk, man tror det går över och man går ut, nästa dag känner man sig dubbelt så sjuk. just det som händer mig, jippi! min huvudvärk blir bara värre, kanske inte är bra då att vara vid datan men kan inte sova längre, hatar att ligga still utan att göra nånting. just nu försöker jag få bort huvudvärken så att jag kan gå på öppet hus på mikael elias teoretiska gymnasium ikväll. hoppas verkligen jag kan och får, eftersom jag kan inte vänta ända till januari då nästa öppet hus är. har  sån beslutsångest om skolor. fick en kommentar från glim igår, att gymnasiet är det bästa. det gör en verkligen på bättre humör, eftersom man är fast i helvetet fortfarande i mer än en termin kvar. haha .. nu ska jag nog ta lite mer värktabletter, är så trött på huvudvärk!


gästboksinlägg
Postat av: fiorella

håller med dig. krya på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback