i love vicoria's secret

är så grymt avundsjuk på min storasyster som bor i usa, hon har hur mycket saker som helst från VS! men hon kommer ju till sverige snart, så man kan ju alltid hoppas på att få nånting haha. kommer iallafall beställa saker som hon ska köpa hem till mig mowhaah. jag älskar deras underkläder, smycken och beauty saker. här kommer några va sakerna som defenitivt kommer stå på min önskelista från VS.



- Beauty Rush, Lip Gloss Set   
- Sexy Little Things, Fishnet & lace thong
- Very Sexy, Secret Embrace, push-up bra
- Gift Cards, from $25 - $500
- Sexy Little Things,Lace-on-lace Brazilian-cut panty
- Secret Garden Collection, Refreshing Body Mist Set
- Angels by Victoria's Secret, Secret Embrace, invisible lace push-up bra
- Very Sexy, Embroidered push-up without padding demi bra
- Very Sexy, Lace-trim ultrasmooth v-string
- Very Sexy, Infinity Edge, push-up bra with Gel-Curve
- Very Sexy, Infinity Edge, push-up bra with Gel-Curve
- Victoria's Secret, The Sexiest Fragrances On Earth

gästboksinlägg
Postat av: anton.

sexigt värre,

2007-11-17 @ 23:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback