i made it!

idag vaknade jag helt död vid 7. då va jag tvungen att sminka & klä på mig. mamma & jag tog tåget 9. vi skulle vara där 10, men vi visste inte riktigt vart det låg så vi tog det säkra före det osäkra & åkte tidigare iallafall vi inte skulle hitta. jag va bland dom första som kom dit, emn vi blev runt 16personer. senare kom också linnea. han som vi skulle ha på teorin va lite småkonstig tycker jag, han snackade om massa saker som inte har någonting med mopeder att göra. i typ 2timmar snackade han om sig själv & dom andra på moppeskolan & om hur mycket kunskap dom har & blablabla ..  hon som satt breid mig va den enda som garvade åt hans torra skämt, pinsamt ju. på lunchen åt vi på donken & sen var det bara 5 timmar teori innan skrivningen. där var nog första gången jag riktigt lyssnade på en föreläsning & tog in information. provet va busenkelt! när det blivit rättat skulle man prata med en av dom i enrum. som vanligt så slarvar jag lite , så inringningen va lite slarvritat. så han frågade mig frågan igen & utan att kolla på pappret så sa jag tydligen rätt. så jag hade inga fel ! WOHOO. när jag va klar där va jag ännu mer död men då skulle vi till täby & fira min kusin som fyller 7.. nu ska jag nog sova , slänger kanske in ett iägg men får se .

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback