idag blir våran lilla fjortis ett år äldre , haha <3

kollar igenom vad jag egentligen har skrivit idag, eller igår blir det ju, klockan är halv 4. märker att jag varit på blogghumör, lite kul men har skrivit om massor crap. thats life. vad händer idag då? jag har ingen aning, tar dagen som den kommer. blir säkert så att jag kommer arbeta med ANT idag igen.

idag fyller också linnea 15! men den lyckoosten är i spanien och schteker. kommer iförsej hem idag , säkert äckligt brun då blir jag så avundsjuk (a) grattis linnea . gratta henne glitterk0rn @pea

image414

nu ska jag försöka sova , sleep tight

gästboksinlägg
Postat av: Glitterk0rn

tiihihi:D

2007-11-18 @ 22:53:04
Postat av: Emelie

välkommen till syjunta klubben!

2007-11-19 @ 10:08:14
Postat av: Anonym

HAHAHA emelie ;)

Postat av: Glitterk0rn

men vilken fin bild ?! :O hahahahah :D

2007-11-19 @ 18:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback