idrottstenta

kom precis in från regnet, shit vad det börjar regna snabbt! tänkte berätta lite om min dag . jag försov jag mig, igen. så jag kom en lektion försent men shit happends. hände ingen speciellt idag, det gammla vanliga. men vi hade en sk idrottstenta i gymnastik. vi skulle kunna stå på händer, göra kullebyttor & hoppa över en plint. vi går i 9an hallå!? inte nog med det, 4orna skulle demonstrera hur man gjorde, pinsamt eftersom man känner sig som en gravid flodhäst när man försöker själv haha. men jag klarade det så jag är nöjd, hade sånt problem med att stå på händer tycker det är obehagligt att se allt upp&ner. efter idrotten pratade vi om skolfotot imorgon. ja vi ska ta om det igen, för det va dålig kvalité säger dom. majoriteten vägrar ta kort, men jag & vissa vill ta om det med nytt tema. kan ju bli kul? aja vi kommer nog inte ta om det imorgon, men domm sa att några kommer få ta om ensamfotona så för att vara säker ska man "fluffa till håret" som våran lärare sa.


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback