imorgon blir plågdag

mitt halsonda är borta! eller man kunde ju hoppas, saken är den att jag känner inte min hals längre har nog överdoserat lite för mucket bafucin,som man bara får ta en gång var 4e timme. halsen domnar verkligen bort av dom, rätt så skönt när man inte känner det onda. antagligen det jag får göra imorgon eftersom jag måste verkligen gå, till varje pris. det är två saker jag inte kan missa; matteprov och hantverken. matten är väl lika bra att få gjord, plus man kan skylla på att man har halsont eftersom det kommer gå åt pipan (a) ärligt sagt så hatar jag min mattelärare, när jag behöver hjälp med ett tag skickar hon mig till mattestödet, där behöver jag ingen mer hjälp sen. så bortkastad tid. och hantverken ligger jag redan en lektion efter och med tanke på att min klänning tydligen är svår att sy enligt Nilla så lär jg behöva all tid jag får. så .. wish me luck


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback