jag bör inte sova, då vaknar jag aldrig

jag måste vara världens klantigaste person. såhär ligger det till, ungefär vid 5 ligger jag här i sängen med datan och helt plötlsligt som jag (?) eller tja jag va trött och tänkte att jag kan väl sova en timme sen måste jag göra mig iordning och åka till ug. men så vaknar jag typ för en stund sen, klockan 8 !? ug slutar 9, så ingen ide att åka dit ens. fan att jag ska missa det, såg faktiskt fram emot det. haha aja då vet jag en person som blev överlycklig att jag inte kom. aja men får komma på något possetivt med att missa ug, jag missar inte halva greys anatomy. det kan jag trösta mig med .

gästboksinlägg
Postat av: Anonym

vaa e ug? :P

2007-11-14 @ 22:06:52
Postat av: Glitterk0rn

ungdoms gruppen :D

2007-11-14 @ 23:45:05
Postat av: Anonym

ok :P å vad gör man där? :S

2007-11-15 @ 10:56:45
Postat av: mandy

har jätte tråkigt !

Postat av: muuckis

hahah nej amanda , det har man ju inte !

2007-11-15 @ 17:15:33
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback