jag har inte tid att vara sjuk!

image428imorse vaknade jag och kunde knappt svälja för det gjorde så ont i halsen. usch , just dem här veckan när jag verkligen inte har tid att vara från skolan. ska till läkarn imorgon och kolla att det inte är halsfluss eller något sånt så får se då.. pappa är iväg på lunch och mamma på jobbet så mitt sällskap just nu är min stora tekopp med honung i, ett väldigt bra tips som lenar halsen. väntar också på pappa som ska komma hem med mina halstabletter, har tagit slut på påsen jag fick igår menmen, nu ska jag hämta min tjugoelfte kopp te och vänta på att våra bästa år ska börja. kan tycka det är en b serie men har kollat på den sen jag va liten och är likson fast i vad som händer. pussar

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback