"jag längtar tills nästa måndag, tills vi ska ha mattestuga igen" HAHA

min måndag börjar väldigt bra host , med att min matte lärare säger att jag , linda , patricia och linnea skulle följa med henne ut. då tar hon oss till 8ornas hemvist till ett rum med några från 7an och 8an då förstog man liksom att det är cepematten man har hamnat på .. eller mattestugan som dom så fint kallar det, med äckel kristin eller vad hon heter. som säger gumman / gubben i varje mening. usch , man kan tro att hon är peddo faktiskt. men ganska chill ändå för hon ger typ alla svar och ger beröm när man gjort ett tal, dessutom som va  helt fel hahaha. man skrattar iallafall mer än vad man räknar matte, det är en sak som är säker. vi garvar åt typ allt hon gör, och hon garvar med oss och fattar inte att det är henne vi garvar åt. nej hon gör dom konstigaste sakerna, som man inte kunnat tro en lärare kunnat göra, vill helst inte gå in på detaljer tack mår illa haha. när vi ska gå säger hon åt mig att ställa in alla stolar och när jag gjort det smeker hon min arm och säger jättebra gumman, UUUSCH! sen efter hade vi musik och luciasånger. då mitt under kommer cepematte kristin och ska snacka med musikläraren. så ser hon oss och ba "BÄSTA ELEVER, DET HÄR ÄR MINA BÄSTA ELEVER" och garvar. haha (?) så jag säger hejdå gumman och hon detsamma, haha fan va hon är skum.

resten av dagen var inget speciellt, hade hemkunskap sista timmen. där gjorde min grupp ischkolad till julbordet, jättelätt så man behövde inte göra så mycket. efter gick jag och emelie till mikkis där sandra och emelie också va. dom kollade på bring it on. sen busade vi lite, låste bland annat in emelie i klädkammarn och sprutade ax genom springan. vi har konstiga syslor, ja vet haha. sen åkte vi till centrum och mötte laura. sen åkte vi hem. dom till emelie och jag hem för skulle äta. efter det skulle vi ut igen för emelie och laura skulle sälja amaryllisar (stavning?) för deras hockeylag. när alla va slut gick vi hem till mig och myste i mitt rum :)


gästboksinlägg
Postat av: Anonym

uppdatera ! :)

2007-11-20 @ 23:24:00
Postat av: saga

HAHAHAH fy faan vad disgusting! ^^ jag visste inte ens att vi hade cpmatte i vår skola...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback