jag säger godnatt

image366har frågat runt lite vad jag ska ha för skräckoutfit. har fått många olika svar men jockes svar lät klockrent i huvet haha. sjuksköterska med varmpyrtänder & en spruta i handen. lite scary men ingen aning om det skulle bli bra. fick en kommentar ifrån laura att jag ska ha min tjuvoutfit, haha det vet jag inte, är inte så scary eller ? lägger upp en bild från den kvällen. isånnafall blir det utan ballerinakjolen haha. kom gärna med fler förslag om skräckoutfits !
nu för en stund sen började det snöa också, tycker om snön. eler inte snön som kommer nu, bara blötsnö. men snö som håller ett tag kan vara mysigt. iallafall , så får jag se vad jag hittar på imorgon. ska kanske träffa oskar & hoppas på fest på kvällen. kan bli en riktigt lyckad dag imorgon. så nu ska jag försöka somna , godnatt

gästboksinlägg
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback