jag tänder ett ljus för min farfar & morfar & för min mormor ska bli bättre, vem tänder du ljus för?

jag tycker verkligen inte om sånnahär helgen när man ska komma ihåg & tänka på dom som dött. det är verkligen jättejobbigt för mig. min farfar träffade jag aldrig, men jag fäller ändå tårar när jag tänker på honom. för jag har ju ändå bilder på honom & tänker på hur det kunde varit om han varit här nu..  morfar dog för några år sen, men det känns ändå som igår att jag va på begravingen. jag tror det va den värsta upplevelsen i mitt liv. jag satt längst bak i kyrkan & kunde inte röra mig, tårarna bara föll & jag nästan hypeventilerade när jag såg kistan. jag kunde inte ens gå fram & lägga en blomma på kistan. jag satt som förstelnad. nej det är inte något jag vill uppleva igen.blir tårögd bara jag tänker på det. under en sån här helg vill jag bara gräva ner mig i sängen & inte göra nånting egentligen. menkanske bra att jag går moppeskolan den här helgen då, så jag har lite annat att tänka på ... appråpå det, så har jag körning kl 11 imorgon. så jag måste nog sova snart. uppdaterar imorgon hur det gick , sov så gott allihoppa

gästboksinlägg
Postat av: Alex

Sov gott :)

Postat av: Alex

Sov gott :)

2007-11-04 @ 01:25:03
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback