kan jag hålla det ett tag nu tror ni ? ..

nu har jag åter igen fått för mig att äta nyttigt & inte småäta & sånt crap. haha det har av nån anledning hållt sen i måndags, brukar bli så att det håller i max en dag & sen blir jag sugen. duktig som jag är äter jag frukt & grönt om jag ska småäta lite. ett tips jag fått ifrån heidi klum är att varje gång hon blir småsugen på något borstar hon tänderna. det funkar för mig ialf hah. jag känner att sen jag haft lite svårt på sista tiden så har jag småätit ganska ofta & inte kännt för att träna. & ingenting kommer av sig själv, så det är bara att börja någonstans & fullfölja det om man verkligen vill. & jag vill verkligen börja träna igen, tänkte börja simma eftersom jag har knäskador & får inte träna kung fu, som jag vanligtvis brukar göra hihi (a) där fick ni veta en ny sak om mig. av någon anledning, så varje gång nån frågar om jag tränar & jag svarar kung fu så tror ingen på mig. är det verkligen så overkligt att jag skulle göra det haha.
nu tänkte jag ta en dusch & somna efter lite teve tittande. godnatt

gästboksinlägg
Postat av: glitterk0rn

haha smart ide ;) den ska man testa ju>

2007-11-08 @ 12:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback