klagardagen

det är ett sånt jävla mysigt väder just nu, helt blå himmel och solen är orange och håller på att gå ner. skulle vara en så bra bild om man hade en fungerande kamera. digitalkameran är knas och pappas stora vill jag inte röra haha. skulle iallafall vilja gå ut en stund med att bli mer förkyld på köpet tackar jag nej till så.. jag får väl sitta här inne med mina halstabletter och te och tycka synd om mig själv haha, nej det kommer jag verkligen inte. det finns dom som har det värre, citat av mamma.
kom precis på att idag skulle vi få våra nya skolkataloger! shit , det hade jag helt glömt och jag vill verkligen se ! vet redan att jag ser fucked up ut men ändå. nu ska jag försöka ringa någon .. eller inte kom på att min mobil är fucked up den med, man hör ingenting när jag ringer så visst.. ska köpa ny mobil, eller mamma sa hon skulle så det lär väl ta några år menmen . nu ska jag inte klaga mer bye

gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback