knaprar piller för full rulle

nu känner jag mig tvungen att gå ut, åka till ug idag. eftersom tidigare idag sa jag till mig själv att om det snöar ikväll ska jag gå. just nu snöar det och ser det som ett tecken att jag ska gå. vanligtvis brukar jag inte tänka såhär, alltså med tecken och sånt var bara något jag fick för mig när jag hade så grymt tråkigt. så jag ska fortsätta knapra dom halstabletter som finns kvar , måste börja bli frisk snart

gästboksinlägg
Postat av: Carolina

Jaaa, fast Vista blir nog med bra, bara man lär sig det. Jag hatar nya datorer. Man måste fixa in allt på nytt igen. Och så kan jag inte få med mig Photoshop...

Postat av: Fridah

** taack :D jag köpte faktiskt halsbandet på Glitter :)

2007-11-28 @ 19:16:28
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback