komisk men samtidigt hemsk dröm

tänkte berätta om min dröm jag hade inatt. det kan bli lite konstigt eftersom jag måste förklara en del men hoppas det går att förstå ialf. i drömmer går jag på gångvägen till skolan, den går igenom en skog. det är vinter och snö. i skogen ser jag någon som jag känner leka, kommer inte ihåg vem det var. och en bit bort går det elledningar i skogen. där ser jag två björnar, normalstora vanliga björnar. av någon anledning får jag för mig att dom känner av blodlukt och ska äta upp min kompisar. så jag säger åt dom att dom ska springa och jag går vidare som om ingenting har hänt. sen vänder jag mig om och ser mamma och min hund boy gå nästan vid elledningarna och jag skriker att det är björnar där och att hon ska springa hem. men hon kommer till mig ialf. så vi går vidare och binder fast hundarna (helt plösligt hade vi en till hund med oss) i lekställningen. precis inann vi ska gå in i skolan hörs höga dunst i marken. då är det jättebjörnar som kommer på gångvägen, asså dom va typ höga som höghus. och dom ätar upp våra hundar innan dom hinner springa iväg. så alla på skolgården springer in i dörrarna. när jag kommer in kommer en tjej fram till mig, en lillasyster till en killkompis och säger "om du sårar ---- så kommer jag slå dig". jaha okej .. så går jag vidare. då helt plötsligt är det sommar och skolavslutning och det står någon och sjunger på innescenen men jättebjörnarna är kvar.. sen är det suddigt antagligen så vaknade jag.

men den drömmen va faktiskt hemsk för alltid när jag vaknar så tror jag att det är på riktigt. jag vet ju att det inte kommer hända på rikgit men idag när jag va ute med hunden gick jag väldigt fort förbi den delen av gångvägen där björnarna kom (a) men det med tjejen som sa att jag inte skulle såra min killkompis, hur ska jag tolka det? är det på något sätt nått meddelande eller nått hahah. scary ..


gästboksinlägg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback