kommentera nu !

jag hatar att vara sjuk, jag hatar att ha tråkigt eftersom man är sjuk. jag har tråkigt eftersom jag är sjuk & får inte gå ut. att vara sjuk förstör allt i längden som ni kanske förstår hah .. så jag tänkte uppdatera bloggen lite, men har en sån idétorka att jag vet inte om vad. vet inte rikgit vad ni läsare vill läsa om. därför måste jag ju fråga er, vad vill ni läsa om? vad är det ni blir intresserade av? snälla berätta haha, utan att veta vad ni vill läsa om , skriver jag som jag gör nu & om det inte är vad ni vill läsa om så skriv vad ni vill läsa om ! vill ni ha en blogg om apor, sport, dagens outfit, mode .. ? det är bara ni som vet vad ni vill läsa om så kommentera nu :)

image363

gästboksinlägg
Postat av: Anonym

jag tycker du skriver roligt och håller din stil i skrivningen jag har en sak som du kan göra: dagens outfit är alltid kul att se

2007-11-09 @ 23:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback