kommer sakna det

när jag höll på att läsa kommentarer på mitt thilandsinlägg blev jag väldigt glad att någon kommer uppskatta bloggning därifrån :) men jag kom också att tänka på julafton. jag kommer ju inte vara hemma då och inte heller på nyår. jag har faktiskt aldrig varit borta på julen vad jag minns iallafall. julen är den mysigaste årstiden enligt mig. det är ljus och julpynt överrallt man går, allt sånt gör det så mysigt (a) ibland kan man tro att jag blir 5 år igen på julen, för jag blir alltid så uppspelt hahaaha. varje julafton firar vi med släkten, oftast på mammas sida. där är några av mina kusiner ganska små fortfarande och blir stormförtjusta när tomten kommer, så gulligt. nej men jag får väl pynta en palm på stranden elller något höhö, för jag känner på mig att jag komer sakna julen. och allt festande, speciellt på nyår, kommer jag också missa. men får ta igen det när jag kommer hem brun och fin mowhaha :)

image436

gästboksinlägg
Postat av: Mix

Åh kommeru ihåg nyår förra året, äh fyfan va kul det var! :O
Aboo, shiit när vi smällde vin flaskor och min fulla pappa hahaha XD pinsamt XD

Postat av: Glitterk0rn

haha ja va där förrförra året över jul :D
vi va så måånga som åkte så vi tog upp hela hotellet och dom som jobbade där gjorde en jul åt oss och va ockåså me och firade jul med oss (a)
och jätte många smällde raketer där o allting :D
älskarthailand

2007-11-30 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback