körträning

min dag har bestått av kyla! & moppekörning såklart heh. jag hade körträning kl 11 & då hade vi en genomgång om säkerher & hur man körde. sen var det bara upp på banan & köra några varv. har aldrig kört moppe förut, men det va jättelätt & man lärde sig fort. tycker det gick för segt så körde alltid för snabbt typ & blev stoppad för det. men tjejen framför mig tvingade mig köra i typ 10 eftersom man fick inte köra om & honva ganska osäker. visst det är ju helt okej, är ju meningen att man ska lära sig där, men jag har ganska lågt tålamod så jag ville bara köra förbi. förutom det så gick det väldigt bra enligt mig (a) när vi kört i en timma så va det inte lika kallt längre konstig nog. nu längtar jag tills jag får kortet, typ 10dagar. kanske inte rätt årstid att köra nu men kommer göra det tills det blir helt omöjligt haha. efter skulle vi åka & äta. alla utom jag ville sushi så det blev det. urk! nej fy det är inget jag tycker om alls, rå fisk, typ alger, ris & nån äcklig grön sörja. som inte ens va stark (?)


gästboksinlägg
Postat av: JENNIFER

du är utmanad, checka min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback